tisdag 23 augusti 2011

Hmmm...

Jag kör mycket bil och förundras ständigt över hur folk lyckas tappa så mycket saker efter vägen. Ofta är det klassikerna en sko, avgassystem, däckdelar och påsar med skräp från en välkänd snabbmatskedja.
Mina kära vänners fåtölj kan också stå i en snödriva kl 07.30.

Helgmornar genom stan brukar vara spännande. Man borde kanske märka att man tappar vissa klädesplagg eller blir man bara mäkta förvånad när man vaknar upp utan underkläder? Känner man inte att man bara har en sko när det är 20 minusgrader, snö och oplogat?

Imorse låg en bajamajahink efter vägen. Supernajs. Jag har mina misstankar då en god vän till mig både lyckats tappa en hel bajamaja, otömd, samt kört iväg med en utan att stänga dörren. Och det vid olika tillfällen.
Hmmm...

Inga kommentarer: