lördag 24 mars 2012

En liten lördagstur

Idag har jag varit ute på en liten tur på Topas igen. 3 timmar i strålande vårväder med fika, godis och bästis. Det blev inte helt enligt planen då vissa fick för sig att ta av sig en sko mitt i alltihop. Men vad gör väl det när man är flexibel, solen skiner och fräknarna frodas?

Här är väl Topas inte helt nöjd med den låga farten.


Bra-å-ha-saker kan man inhandla hos Mia och Distansritt.nu 
Vattenflaska går åt när man är ute på galej. Plastfickan kan man ha kartor, veterinärkort och andra nödvändigheter i på distanstävlingar. På fika- och fnitterturer kan man till exempel ha godis i den. 
Nej, det är inte speciellt sportsligt men det är ju lördag...

Trevlig Helg på er!


6 kommentarer:

Kia sa...

Lät som en helt okej lördag! : ) Och med din plastfick aär du beredd på det mesta.

Ha en skön kväll!
Kram Kia

mitt liv som jag sa...

Klart man ska ha godis med sig på lördagar :). Lät som en härlig dag! Kram Jennifer

Fru Sederblad sa...

Det lät mysigt. Riktigt härligt! Önskar jag varit med ;-).

Team Åsgård sa...

Fru Sederblad är hjärtligt välkommen att hänka:))

No34 sa...

Ja det var en "liten" ridtur på 3 timmar... Lät helt underbart! Vi har ju inga hästar så det blir hundträning hos oss istället!! Ha en skön söndag! Kram Kate

Unknown sa...

Tjena hål i skon!

Bra-å-ha-sak...gillart!
Undra hur godiset ser ut på en tisdag el torsdag?? Sportgodis!
Härliga vårbilder du bjuder på!
Å dom där lådorna skulle jag ge mycket för att bara få komma i närheten av!
HopplaHoppla!
kram Hilla