onsdag 20 mars 2013

Nu var det ett tag sen

Det var väldigt längesen jag uppdaterade den här bloggen. Jag kom liksom av mig. Men visst har det hänt grejer här.


Kaminen är på plats och det blev ännu bättre än vad jag föreställt mig från början. Rummet blev helt annorlunda och den är så bra att elda i. Jag gillar ju att elda. Mycket!

Jag har blivit mormor! Jag har blivit mormor till världens sötaste, ljuvligaste, busigaste och goaste lilla Nils.



Det är min dotter som blivit med fransk bulldog och alla är överlyckliga. Nisse är hos mormor och morfar nu och blir odrägligt bortskämd. Det är sånt morföräldrar är till för.

Så mycket ridning har det inte blivit på grund av halka och barfota bakfötter. Vi knatar runt lite i skogen ibland, i övrigt vilar vi oss i form och kör mental träning. Inbillar jag mig iallafall för det känns mycket bättre då.

Tanken är väl att den här bloggen ska förnyas och ändra utseende nåt tag framöver och för det har vi tagit lite bilder.


Här är en på Gawin och Caroline

Trevlig onsdag på er. Jag ska iväg på massage sen för jag är rövhalt. Det är med skräckblandad förtjusning för jag vet att det kommer göra skitont men att det blir bra sen och jag får ju skylla mig själv som inte har skött mig och det tjänar ingenting till att gnälla över skitsaker, och såntdär...

1 kommentar:

Kia sa...

Nämen hej! Har undrat lite vart du tog vägen?? Visst är det skönt med kamin och kunna elda!!

Ha en toppen kväll1
Kram Kia