torsdag 4 april 2013

Vår och lite gnäll

En blåsippa uti backarna stå, solen skiner, fräknarna frodas och våren är på gång. Men det är fortfarande kallt på nätterna och vissa ställen blir bara halare och halare. Det underbara vårvädret smälter snö som fryser på nätterna och vi har nu flera utmärkta rodelbanor att välja mellan.
Vad som är riktigt irriterande och gnällbart är att bara några meter oforcerbar svallis bort väntar utmärkta ridvägar på soliga turer.

Och nu är vi ridsugna här! Hästarna är rejält uttråkade och det har dom olika sätt att visa det på. Wiszca är arg och tjatar på mamma, Gawin har ett bra gäng med offerkoftor på sig och tror att ingen älskar honom. Men nu är det nog inte långt kvar. Har vi tur kanske vi kan smyga i kanten redan i eftermiddag.

3 kommentarer:

Kia sa...

Ja, iskana finns det på sina ställen! Kan förstå att de är sugna på att komma ut. Men snart så är allt borta.

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hoppas den soliga helgen gjort det möjligt för finfina ridturer.

Kram Milla

Ps. Haha, du är rolig du. Väntar nu tålmodigt på dina dagens i underställ ;O)
Pojkvännen brukar springa omkring här hemma med brynje/nät-långkalsonger. Kanske något att fota och tipsa om. De värmer tydligen bra :-D

Nått sorts bekräftelsebehov som gör det intressant att visa upp sig själv.. men det är som allt annat hos mig.
Jag fotar bara den inredning som ser städad och ok ut.
Jag fotar bara dagens då jag fixat mig en aning. ALLA andra dagar håller jag huset och kläderna för mig själv ;O) För jag är alldeles för lat för att ha det tipptopp för jämnan.

Team Åsgård sa...

Och där har du svaret på varför det knappt finns varken inredningsbilder eller egopics här. Jag är inte så flitig med det där fixandet;)
Min man har också nätunderställ. Det är nog hans favvokläder. Mycket sexigt! Eller inte...