tisdag 2 juli 2013

Rock och lera

I lördags var vi på Bråvallafestivalen. Andra åker på husvagnssemester och vi brukar köra familjerock. I år blev det en minivariant med en dag och ett barn. Och det var väl tur som det underlaget såg ut. Ja, inte att vi bara hade ett barn med oss för det är naturens gång pga ålder och egna planer men en tredagars på campingen i regn och lera hade ju inte varit nån höjdare. Jag hade nog helt enkelt frusit ihjäl.

Nu ligger Bråvalla nästgårds så det passade bra att pricka in Volbeat som för mig var det bästa bandet på den här festivalen. Har sett dom förr och vet att dom lätt är värd en blöt, kall och lerig vistelse.

The Sounds prickade förstås in en regnskur men vad gör väl det.
Maja Ivarsson måste va världens coolaste tjej. Ja, jag är nog lite kär tror jag. Undra just om jag skulle ta och byta frikort Tommy Lee börjar ju bli lite sliten.

6 kommentarer:

Hannis sa...

AH!! Underbart med lera och rock=))
Själv går jag runt och är fortfarande kär i Nikki Sixx!
Den tonårsförälskelsen verkar aldrig släppa, hehe.

Ha fina dagar/Kram Hannis

Kia sa...

Vad härligt med regn och lera blandat med musik! Finns inget dåligt väder, heter det väl? :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Team Åsgård sa...

Gissa vem som stod längst fram på Mötley när dom var i Borlänge för några år sen^^ Nikki Sixx är väl den som hållt sig bäst:))

Team Åsgård sa...

Ett par gummistövlar hade inte suttit fel men annars så var det inga problem:))

mitt liv som jag sa...

Haha, underbart! Vilken rolig grej att göra tillsammans.
Ha det! Kram Jennifer

Team Åsgård sa...

Ja, det är bäst att hjärntvätta barnen till att uppskatta bra musik redan i unga år;)